1. Dönts, a változás mellett! 2. Hidd el, hogy képes vagy rá! 3. Legyen célod, tegyél érte minden nap!

Triacto - Három Lépés

Ünnepi edzésprogram

2015. december 23. - Triacto

33376148f4b70a5bbc47b146a2ad7103.jpgEljött az év egyik legveszélyesebb időszaka az edzések elmaradása és az esetleges súlyfelesleg felugrása tekintetében.
Sajnos (persze csak nekünk sportolóknak) ilyenkor a finom falatok és a rengeteg sütemény mellet, könnyen elcsábul az ember és többször is degeszre tömi magát, ami az egyik legkönnyebb módja a nem kívánt súlygyarapodásnak.

Az év végi ünnepek alatt különösen oda kell figyelni arra, hogy csak megfelelő mennyiségű ételt együnk. Ne essünk abba a hibába, amikor már csak a szemünk kívánja az utolsó két szelet mákos bejglit, de azért megesszük. Ezekből a sok kis, plusz kalóriákból adódik össze aztán az „úszógumi“. :)

A másik fontos dolog, hogy ilyenkor se feledkezzünk meg a testmozgásról. A nagy intenzitású, nehéz edzéseket nyugodtan elfelejthetjük. Helyette könnyű, aerob jellegű edzéseket végezzünk, vagy akár más mozgásformákat is kipróbálhatunk, pl. vigyük el a gyereket korcsolyázni, szánkózni (jó is lenne…:) ), menjünk kirándulni. Az év végén koncentráljunk a családra, aztán majd januártól megint nekiállhatunk a komoly rendszeres, edzéseknek.

Áldott karácsonyt és (sport)sikerekben gazdag új évet kívánunk mindenkinek!kellemes_unnepeket.jpg

Triacto -Három Lépés csapata

A bejegyzés trackback címe:

http://triacto.blog.hu/api/trackback/id/tr518146916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.